سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :0
کل بازدید :2482
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/1/10
11:57 ص

  

  

  images.jpg

  

 

از آسمان نان می دهد بر خوان من سیّدعلی
از این ولایت هستم و ایمان من سیّدعلی

بالله به خنجر می‌زنم بر میر لشکر می‌زنم
جان ار بخواهد بی‌گمان جانان من سیّدعلی

دریای نورش را ببین موج ظهورش را ببین ا
ی منکر مهدی برو برهان من سیّدعلی

بعد از شهادت باز کن تابوت من را و ببین
خاکستری از آتشی در جان من سیّدعلی

عشق محمّد در دلم پهلوی حیدر حاصلم
چون درد زهرا دارم و درمان من سیّدعلی

این افتخارم بس بود با شاعران اهل بیت
یک مصرع برجسته در دیوان من سیّدعلی

احمد نمی‌بندم زبان از مدح پیر خامنه
بحر خمینی هستم و طوفان من سیّدعلی

 


 

 

 

بر چهره دلربای مهدی (عج) صلوات